Alla inlägg under juli 2007

Av credule - 25 juli 2007 10:48

Självutplåning är väl för fan också kärlek...Äh, dra åt helvete!

Av credule - 23 juli 2007 10:39

I går kom A och mötte upp mig efter jobbet klockan 23, med en termos varmkorv och bröd. Veckan innan kom han bärandes på vin, druvor, kex och ost för en liten date nere vid Platens grav. Hur underbar är denna människa?

Jag inser vilken tur jag har haft som råkat vandra samma väg som dig vid just rätt tidpunkt i livet. För att citera Lisa Ekdahl: "Vi kunde lika gärna aldrig nånsin möts. Eller var vårt möte redan bestämt långt innan vi fötts?"

Jag vill bara tacka dig för sällskapet - så här långt. Jag hoppas på flera, åtskilliga mils promenerande tillsammans med dig!!! Är så glad att vi lärde känna varandra och att jag inte följer mina sjuka instinkter stup i kvarten!!!


Gaaahhh!!! Det kittlar dödskönt i kistan! 

Av credule - 22 juli 2007 14:24

Nu är det nära till tårar!!! Inte för att jag mår dåligt, inte för att jag skalar lök, inte heller för att mitt liv krakelerat...utan helt enkelt bara för att mitt system säger åt mig att grina för ingenting. Men! nu är man ju inte en sån som sitter på jobbet med tårar i ögonen. Är väl tuff för f-n! Däremot sitter jag med saltvatten i halsen och sväljer...hahahaha...om man ändå kunde förstå den egna skapelsen...men, hyfsat grått livet skulle te sig då. Nu ska jag röka en cigarett och pressa ner bölfloden i magen igen...


Tror f-n jag är på väg att bli sjuk också...

SNYYYYYYYYYYYYYYYYYFT!!!!!

Av credule - 19 juli 2007 10:17

Måste sansa mig och inte gå händelserna i förväg redan klockan 10 på förmiddagen. Jobbet behöver nödvändigtvis inte spricka, även om det känns så just nu...

Ibland önskar jag att jag återigen stod på den fabrik jag så starkt avskydde för några år sedan. Tanken på total likgiltighet inför de sysslor man utför, att de inte betyder något för mig, omvärlden och framtiden...fast jag vet ju att det är precis så här jag vill ha det. Lätt ångestladdat, hela tiden med trycksvärtan flåsandes i nacken.


Just nu ser jag fram emot att än en gång få beskåda det helt underbara tyska bandet  Tumultus-Simplex som just nu spelar i Vadstena under medeltidsmarknaden...

Min otroligt nyanserade artikel om gruppen: objektiv?

Av credule - 18 juli 2007 09:49

Harry Potter and the Deathly Hallows" finns alltså redan ute på nätet för nedladdning, trots det rigorösa arbetet med att hålla boken hemlig. Kan du inte vänta tills på lördag finns boken här.

Men...kom ihåg:

Det är olagligt att tanka hem upphovsrättskyddat material!

Av credule - 18 juli 2007 09:34

"Princip, ett påstående som visat sig allmängiltigt, eller som någon eftersträvar att följa."


Jag hade satt upp några viktiga principer att följa. Dessa skulle skydda mig från onödig skada och lidande. Men fullständigt befriad från lärdom av min egen historia bryter jag dem, en efter en, tills endast den tunga luften ligger kvar i min bröstkorg.

Av credule - 17 juli 2007 13:50

Hur förbereder du dig för den nya och avslutande delen av långköraren Harry Potter? Kommer du att stå och köa utanför någon bokhandel vid tolvslaget natten mot lördagen för att kunna lägga dina fingrar på ett engelskspråkigt ex av "Harry Potter and the Deathly Hallows" eller väntar du till den svenska releasen i november...ELLER är du som jag fullkomligt ointresserad av om "vår" hjälte dör, når puberteten, blir av med oskulden eller skaffar sig ett vanligt jobb i kassan på Tesco?


Ja, ja...oavsett intresse så kommer vi alla snart att få veta vilken öde vår käre Potter går till mötes.


Av credule - 16 juli 2007 13:38

 Jag vill ligga på en filt och solhångla. Smaka varm tunga och salt hud. Känna len mage mot min underläpp och linda in din kropp i mina vita ben. Allt detta vill jag - medan jag sitter här, på kontoret med tandvärk och trötta ögon. Jag gör en grimasch åt sommaren utanför fönstret och förbannar alla semesterlediga arbetskamrater som får vara där ute.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards