Alla inlägg under april 2008

Av credule - 30 april 2008 15:29

Grattis på födelsedagen knugen! Avgå nu. Snälla - och ta din familj med dig!

Av credule - 29 april 2008 18:44

Allt rasar och jag orkar inte bry mig...Bilen står på okänd adress - paj. Ingen lagar längre mat i mitt kök - eller underhåller mina nervtrådar. Inte heller pågår det någon febril aktivitet i rummet vägg i vägg med mitt. Och här på jobbet är jag bara seeeg och långsam...Uttråkad...på det mesta - vill bara festa...(frän slogan va?!).


Av credule - 28 april 2008 22:23

Inte mycket som slåss om utrymmet på insidan för tillfället. Skriker man ner i min hals får man ett eko till svar. Så tomt är det därnere just nu.


Också hatar jag min bil. På riktigt. Fast ändå inte tillräckligt för att döda den - än.

Av credule - 28 april 2008 12:16

Absolut inte pk...men kul:

Strip 1 


För den tvångsmässigt politiskt korrekta:

Strip 1 


Osså bara plain kul:

Strip 1 


Av credule - 27 april 2008 01:20

- beskåda världen ur udda vinklar

- angripa problem ovanifrån, inte längre i underläge

- måla dagarna i ljusare kulörer

- stoppa färgfilm i min kamera

- stanna upp

- andas i takt med mig själv

- inte veva så hårt mot dem jag älskar

- se fram emot att arbeta på en söndag, utan att hoppas på dåligt väder

:

Av credule - 27 april 2008 00:04

När alla räkningar är betalda och jag tar en titt på saldot blir jag så ini h-vete neguskör. Är det för detta man jobbar? Jag är lyckligt lottad som äntligen får hålla på med det jag vill. Om inte hade siffrorna på bankontot varit ett vidunderligt hån och en massiv anledning till isolering i pappkartong under sten i storskog.


Saknar A lite granna. Hoppas han har det rart med sina konfirmander i Gbg. Jag är nöjde med dagen. Grillat och helkväll med sonen. Inte illa. Kollat på en hyfsat rolig rulle också "Talladega Nights".

Av credule - 26 april 2008 23:56

röksugen...

...röksugen..

...röksugen.

...röksugen

...röksuge

...röksug

...röksu

...röks

...rök

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards