Alla inlägg under november 2007

Av credule - 30 november 2007 17:40

Får ganska ofta frågor kring min operation. "Hur mår du?", "Hur känns det?", "Är du nervös?", "Ska man vara orolig för din skull?".

Och faktum är att just nu känns det bra. Vet inte om det är mina starka värktabletter som talar eller om jag helt enkelt bara accepterat faktum. Men jag mår faktiskt riktigt bra! Fast...känner jag mig själv rätt så kommer jag förmodligen att bli nervös när dagen D närmar sig...En sak som gör mig lite pirrig i magen är det faktum att jag inte kommer vara sövd under själva ingreppet (om jag fattat det hela rätt så kommer jag få lugnande, smärtstillande samt ryggmärgsbedövning).


I går när jag kom hem hade A sytt en sjukt frän tygkasse åt mig. Finns han verkligen på riktigt? Inte en chans i världen att jag någonsin hittar en sådan underbar kille igen...Han är verkligen "one of a kind"!

Av credule - 30 november 2007 14:06

Av credule - 30 november 2007 12:38

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Vaknade 11.13 Hinner ingenting före jobbet...*suck* Varför klarar jag inte av att ta mig upp ur sängen när klockan ringer?!!!

I kväll missar jag Demian - men det gör mig inget. Har sett honom två gånger i år redan. Dessutom - på söndag är det GOGOL BORDELLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Peace in the middle east!

Av credule - 29 november 2007 16:14

Av credule - 29 november 2007 11:10

Du passar så bra i min säng, dina armar så bra runt min kropp. Det är en ynnest att få dela nätterna med dig.


I morse kom jag bara upp 1,5 timme senare än jag hade förutsett. Det går verkligen framåt...

Av credule - 28 november 2007 21:14

Av credule - 28 november 2007 19:48

I kväll röker jag som en så kallad borstbindare (logiken någon?). Vet inte varför men varje cigg smakar ljuvligt och känns helt nödvändig. Apropå det ska jag lägga in morgondagens börs och sedan ryka lite till...

Av credule - 28 november 2007 14:27

Panik pank, suveränt snygg och förvånansvärt förälskad.

I dag är en god dag och trots att jag redan nu vet att jag har en stressig dag framför mig på jobbet så känns mitt inre lugnt och nästan harmoniskt...Ha, bara en sån sak. Som det kan vända - gång på gång.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards