Alla inlägg under juni 2008

Av credule - 28 juni 2008 17:33

Hemma och vänder en sväng. Har bara tid att tipsa om bra musik (som alltid).

Lyss till detta go vänner!!!

Av credule - 23 juni 2008 16:15

Basse stannade hos kusinen i Axvall. Själv drar jag mot Mjölby och några dagar i A-land...


Må solen lysa på ditt anlete och att regntunga skyar blåsa bort!

Av credule - 23 juni 2008 08:54

Fyra ord för att sammanfatta midsommar och efterföljande dagar; blåst, regn, obalans och leta... Nästa år bojkkottar jag midsommar och åker till plats utan nederbörd...

Men - det positiva i kråksången är att semestern egentligen börjar först idag!!! Flera dagar framför mig av leeeeeeedighet!!! (Och i dag skiner solen - det hånfulla stycket.) 

Av credule - 19 juni 2008 23:20

Nu bär det av på några dagars välförtjänt semester - först till Axvall för midsommar. Därefter vidare på billuff vart helst hjulen bär...


Väl mött inom några dagar eller fler... 

Av credule - 19 juni 2008 11:29

Jag är inte intresserad av fotboll och EM kvittar mig lika men...jag måste bara publicera ett stycke från bloggare Brage.

Precis så här föreställer jag mig att alla fotbollsidioter (ursäkta uttrycket, Brage) tänker:


"Ryssland fortsätter pissa en sån där febergröngul stråle på oss och vi har bara att lapa i oss. Det är riktigt jävla kuken. Ryssland är den där killen som på lunchrasten bara bestämde sig för att örfila just mig ner till marken.
Ryssland är den snygga tjejen som frågar personen bredvid: "Vad sa han?" när jag uttalat mig. Ryssland är HV71 när Andreas Jämtin tacklat Weinhandl sönder och samman och fått domaren med sig.
Ryssland kan dra stenhårt åt helvete
."


Läs hela underbara inlägget här:


Stod precis emot en bit tårta i lunchrummet. Bara en sån sak. (Klappar mig själv på axeln och öppnar ett paket Läkerol till.)

Av credule - 19 juni 2008 11:23

Som det varierar just nu. Mitt mående alltså. I går var jag beredd att Judaskyssa alla mina nära och kära - i dag vill jag omfamna dem och skriva små kärleksbudskap och lämna på deras huvudkuddar.

Slutet i går fick mig, som förståeligt, ur balans men nu har jag ramlat på spåret igen.


Om några timmar är det SEMESTER! Då ska jag och min hårding visa oss på den styva linan och penetrera min hembygd (hade jag skrivit hemblygd där hade andemeningen blivit allt för självklar).

Av credule - 18 juni 2008 20:52

...igen...

En gammal bekanting som alltid funnits gick bort i dag. Vart helt tom - urlakad. han var f-n bara ett år äldre än jag också la hjärtat av. Poff. Ena stunden är man - i nästa inte. Borde känna mer uppskattning för det jag har. I stället känns det bara tyngre. 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards