Alla inlägg under juni 2008

Av credule - 16 juni 2008 13:08

Ibland får man tääänja för att få ihop material. Inte på sanningen dock är väl viktigt att tillägga...

Bristen på material fick mig till en föreläsning som visade sig vara mycket intressant.

Läs mer: Gränslösa klassrum


Av credule - 15 juni 2008 14:18

Dagen i dag - inte en bra dag alls.

Av credule - 14 juni 2008 16:23

Nu är det då tydligen här - igen. Det nya manliga preventivmedlet som ska göra det möjligt för män att ta större ansvar för den sexuella säkerheten. vad händer då? Någon som hör männen jubla? Näe, det som händer är att ingen vill ha medlet och det faller i glömska.

Det värsta av allt är att man inte ens blir förvånad. Fan man orkar ju snart inte bli upprörd längre heller.

Hoppas nån lite spermabank masar sig till gynekolog/barnmorska och tar sitt ansvar och efterfrågar produkten!


Nu finns p-staven för män - men ingen vill använda den

Männen nobbar nytt preventivmedel

Av credule - 14 juni 2008 14:35

På något, för mig helt främmande, sätt har jag fått ett sår i pannan. Som ett snitt i ett bekymmersvecken. Upptäckte det när jag kom hem från jobbet i natt och jag har verkligen ingen förklaring...hmmm...helt klart udda.


(Det såg inte så dramatiskt ut på bilden så jag var tvungen att photoshopa lite. Ser fortfarande inte så dramatiskt ut, MEN det svider faktiskt SAMT är ett mysterium.)

Av credule - 14 juni 2008 14:28

The Chemical Brothers - Believe

Av credule - 14 juni 2008 14:18

I dag vann förnedringen i att vara tjock över förnedringen i att se ut som att man är rädd för att ramla omkull när man är ute och går. I dag åkte nämligen stavarna fram igen. Dessa tingestar har inte blivit överarbetade direkt. Men nu så hoppas jag på en revival...Snurrade på mig promenadpjuxen och knatade till Fålahagen. Tog 3 km-spåret vilket räckte för att locka fram svettpärlorna. Trots detta fick jag bara ihop hälften av de steg jag numera ska gå under en dag - nämligen 9 400. Detta enligt min nya Gud - tappa.se. Så nu måste jag sticka ut på ytterligare en promenad - denna gången utan hjälpmedel.



Av credule - 13 juni 2008 20:26

Svenska kvinnor går tydligen igång på Peter Stormare...

Varför?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards