Alla inlägg under augusti 2007

Av credule - 27 augusti 2007 12:04

Nere för semester...

Av credule - 24 augusti 2007 11:55

I dag är en ovanligt bra dag. Krönikan blev klar innan utsatt tid, det är första dagen på min semester, tältet ligger i bilen, solen skiner och snart bär det iväg på festival...Ingenting är för stort eller svårt just nu. Och de bitar som inte ramlar in under välmåendets epitet stoppar jag i Pandoras ask att öppna igen nästa vecka...


Min helg började nyss och lagom till dess blev jag återigen vacker!


Av credule - 23 augusti 2007 09:02

A fixade lampan i min lilla hall i går. Nu tycker han att det är tillräckligt ljust för att borsta tänderna där...

Av credule - 23 augusti 2007 08:58

Startade dagen med kärleksarmar runt min kropp...åhhh, dessa armar. Vill plocka av dem, knyta fast dem runt min nacke och aldrig lämna tillbaks dem.

A drog precis i väg på fackmöte och jag sitter här i min ensamhet och minns.

Mötet, intrånget och framtiden...


Av credule - 22 augusti 2007 10:50

I dag fick jag min gamla skruttiga kamera att fungera igen. Snacka om lycka. Var jag ju tvungen att ta en massa bilder - när jag egentligen borde recensera skivor.



Av credule - 21 augusti 2007 13:13

I det närmsta paralyserad av rädslan att slå sönder allt fint. Ömtåliga saker har en förmåga att glida ur mina händer. Denna vetskap gör mig klumpig och oaktsam. Men i stället för att ta ett bättre grepp släpper jag efter lite till, med förhoppningen att självuppfyllande profetior bara är en myt.

Av credule - 20 augusti 2007 21:21

Två veckor med ärrad puls...

...och det svider redan nu!


Snälla, älskade kom och klia mig lite grann...

Av credule - 20 augusti 2007 10:29

Är så grymt sugen på att tatuera mig igen. Satt i lördagsnatt och letade motiv på nätet och hittade den här bilden på Skindeep tattoo.

Den är hur snygg som helst! Dessutom finns det en vettig tanke bakom, viket jag inte lyckats att ha med någon av mina utan de har bara varit stundens ingivelse. Nu kan man ju inte sno den här rakt av - var ligger tankeverksamheten bakom det? Men...som en mall att fylla med eget tänk...Hur som så är den skitläcker!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards