Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av credule - 15 augusti 2007 14:38

Sortera, existera, minimera, expandera...I dag skulle jag hinna göra mycket saker. Somligt ingick i föregående mening annat innebar borrning, medelst dammsugning. Sorteringen ligger färdig på sängen...inväntades morgondagens hårda dom...Pendylen ligger fortfarande i kassen nedanför soffan i vardagsrummet...

Jag tvättar. På vägen ner i tvättstugan sitter en enorm spindel och lurar i kanten på näst, näst, näst nedersta trappsteget. Den är inte svensk. Är den det så är den muterad...för den är STOR, hårig och äcklig. Med grova, långa ben...Jag springer de sista trappstegen, så långt ifrån odjuret som det bara går...Ändå förväntar jag mig att den ska hoppa upp och bita mig i benet...


Nu ska jag snart i väg på avslutande nostalgiafton i Vadstena tillsammans med A och hans gamla VW, utan tuta. Men det gör inget - för jag kan vissla...högt!



Jag vill inte blogga via mms...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards