Alla inlägg under juni 2008

Av credule - 13 juni 2008 12:27

Det finns 1419 kvinnor som har förnamnet Melina . Av dessa har 1124 namnet Melina som tilltalsnamn/förstanamn.

Däremot finns det bara 84 personer som delar mitt efternamn.

Hur många delar du ditt namn med? 

Av credule - 12 juni 2008 22:08

...inte alls kul.

Blidde lite rakbladsemo utan rakblad framåt kvällskvisten...bara en sån sak...

Av credule - 12 juni 2008 19:00

Arbetskamrat D stängde nyss ner datorn och drog i väg. Han hade bråttom. I morgon ger han sig iväg till den förlovade landet. Kul för han.

Alla tycks sticka abroad. Utom jag, som sitter kvar. Likt en trofast patriotisk hund. Fast jag vill också bort. Inte nödvändigtvis till det stora äpplet - men någonstans. Stackars, stackars mig...


Av credule - 12 juni 2008 18:33

Det brinner i mina gamla hemtrakter. Fyra eller fem olika brandhärder har hittills blossat upp. Anlagt? Förmodligen. Trots att jag inte längre bor i soldattorpet oroas jag för dess säkerhet.


Här brinner det

Ytterligare artikel på ämnet

Av credule - 12 juni 2008 11:22

...har jag tillbringat med att:

Softa i A:s trädgård.

Posera i pilotglasögon och hatt.

Åka (samt vänta på) buss.

Shoppa galet i Mjölby.

Måla i A:s tvättstuga.

Äta gott och sova som en prinsessa - utan ärt.


Nu är jag hemma igen. Om några timmar väntar arbete och jag känner hur stressen så sakteliga kopplar sitt grepp om min lekamen igen...Välkommen tillbaka du min trogne följeslagare!




Av credule - 9 juni 2008 10:24

Lite tajt om tid - som vanligt. Om en timme måste jag gå mot stan för lite träning samt lunch med E. Därefter ska vi till Linköping för en föreläsning och därefter bär det av till A och landet två dagar. Då är frågan hur redo är jag? Hmmm...låt mig tänka efter...Inte alls! Sitter i morgonsärken, oduschad och har inte packat kungens skit. Allt är precis som det ska vara...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards