Alla inlägg den 26 november 2007

Av credule - 26 november 2007 19:38

Ännu ett rån har precis inträffat. Den här gången på Ekön. Tre rån på tre kvällar. Är det månne nya regeringens politik som gör sig påmind inför julen?


Knivbeväpnad rånare kom över 2 000 kronor

Ytterligare väpnat rån i helgen


Av credule - 26 november 2007 17:02

...var på operationsplanering i dag. Av någon anledning har ett missförstånd uppstått. Livmodern går inte att rädda. Det har aldrig gått att bibehålla möjligheten att bli gravid igen. Oavsett myomets storlek. Det sitter så till att livmodern kommer att bli förstörd - även om man tar bort bara knölen. *suck* Behandlingen med Enanton har alltså inte haft något annat syfte än att se till att ge mig tid att, utan nya blödningar, få upp blodvärdena inför operationen. Nu är det slut med det. Inga fler sprutor. Operationen blir tidigarelagd. Exakt när vet jag inte än. Blodvärdena fortfarande för dåliga för att jag ska klara av ingreppet.

Känner faktiskt lite sorg, trots att jag inte vill ha fler barn. Tror att jag är lite rädd för att bli ratad på grund av att jag saknar förmågan. A säger att han inte vill ha några barn. Hänger han ihop med mig förvägras han möjligheten...

Så - lite deppigt känns det. Men just nu vill jag bara få det här överstökat så att jag kan koncentrera mig på andra saker i livet. Såsom kärlek, söka jobb, bråka med sonen och få ordning på ekonomin.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards