Alla inlägg under april 2008

Av credule - 26 april 2008 16:23

Tänkte vara lite spontan efter jobbet i går och åka A för några timmars vuxenkramande innan han gav sig av till Gbg. Sagt och gjort. Klockan 22.55 satt jag i bilen. Klockan 23.15, 23.30 och 23.50 satt jag också i bilen. Och frös. Och väntade på P som skulle bärga min döda h-vetes Ford från Varv där den bestämt sig för att avsluta min hångelutflykt. Bogsering tillbaka till Motala. Inga kärleksarmar och nu är A i Gbg och Forden i Borensberg. *suck*

Men allt är inte mörkt på himlen. Om några minuter bär det av till Kulla för lite grillat. Mumma...



Av credule - 25 april 2008 16:19

Sitter på jobbet och undrar. Varför jag gick med på att bli kvällsansvarig. Jag - som är så förvirrad. Jag - som redan nu har svårt att komma ihåg mitt eget namn.

Andra saker som rör sig i huvudet är: varför är det så segt att simma?, varför är jag så trött?, varför måste jag vara pank - när jag jobbar så mycket? osv...


Nu möte, inför söndagen...


Baj baj

Av credule - 24 april 2008 22:06

Så greps de. Bara några hundra meter från redaktionen...Skönt inför stundande hemgång...

Notis

Av credule - 24 april 2008 21:52

Vilken j-vla stad man lever i. Personrån på Stora Torget. Jakten på de skyldiga pågår just nu. Enligt vittnen är de typ överallt - samtidigt. Sonen är inte hemma. Vet att jag är övernojjig men det känns skönt att veta att han inte är ute och ränner när sånt här händer...


Av credule - 24 april 2008 12:53

I dag kom den då äntligen. Den färdiga produkten. Vårbilagan. Och trots vissa ändringar är jag nöjd. Redigerarna har gjort ett kanonjobb med mitt material. Så - då är det bara att plöja vidare mot nya mål. Att bli kvällsansvarig. I kväll ska jag gå bredvid D för att se, prova och förhoppningsvis lära mig något också.

Spännande!


I övrigt en rätt trist tid med låg energi och ganska ihåligt inre...

Av credule - 23 april 2008 13:42

Att jag höll på att drukna på badet. Mina armar var som spagetti och kroppen som gjord av sten. Men - jag tog mig igenom mina 30 minuter. Simmade till och med på övertid med någon minut. Känns skönt nu. 

Vågen som i måndags visade på nedgång för första gången hade idag ändrat sig och följde tidigare trend. Inte så konstigt dock. Har tröstat mig med onyttigheter ganska regelbundet ett tag. Dax att bryta - igen. Åh, dessa dåliga vanor och irriterande mönster. *suck*



Av credule - 23 april 2008 11:12

Små lätta moln... Sonen i väg. Solen skiner. Gårdagens mörka moln har skingrats. Allt som allt en god dag.

Nu simma - sen arbete.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards