Alla inlägg den 12 juli 2007

Av credule - 12 juli 2007 19:41

Sitter på jobbet och...sitter. Inväntar texter och bilder för att kunna redigera mitt sista uppslag. *Suck* Tre timmar kvar och jag vill bara hem. Slänga av mig jeansen, dra på mig nattskjortan, krypa ner i sängen och glo färdigt på American History X. Bra film, bättre än jag mindes den...Dessutom vill jag äta gosch...kanske blir det till att svänga förbi Djävulens högborg för att köpa in en sallad...


A sover hemma i natt...vi är dåliga på att hålla oss ifrån varandra, på många sätt. När vi inte ses saknar jag hans armar, doft och pliriga ögon. men vi har sagt att vi ska försöka vara lite bättre på att hålla oss på varsin kant...både när vi ses och inte. Fast det är svårt...


Nu kom den ena texten...dax att arbeta lite...

Av credule - 12 juli 2007 08:59

Äntligen är krönikan klar och överskickad. Klev upp klockan 07.00 för att hinna skriva färdigt och det blev en tredje version...hade jag haft mer tid hade det troligen blivit en fjärde också. Mitt stora gissel nu är om jag skrivit en nöjeskrönika eller ett inlägg i sjukvårsdebatten. Men, alltsammans har ju sitt ursprung i Micael Moores film "Sicko", så visst f-n får det räknas som en nöjeskrönika.

Den handlade hur som helst inte om Per Gessle...


Nu lite frukost och ytterligare några koppar kaffe för att hålla gruset i ögonen i schack.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards