Alla inlägg den 7 juli 2007

Av credule - 7 juli 2007 23:09

En gång fick jag det här mms:et. Då blev jag glad.


I natt tar jag med mig en befriande trötthet som jag inte tillåtit mig att känna på länge, en ovanligt tom säng och Michael Moores senaste rulle "Sicko".


God natt medborgare! 



Av credule - 7 juli 2007 20:22

"...visst kan kungafamiljen vara underhållande, som när de gör julkorv i tv och lilla Victoria vrålar "Mer kött, pappa!" till kungen, som står och vevar fram långa bleka saker. Victoria sladdrar med skinnet så att Silvia tvingas visa hur man trär på. Det är så oförglömligt kinky alltihop - kungen inser det själv men kan inget annat göra än att besvärad veva vidare allt medan kamerorna går."
Åsa Linderborg


"Jag sa till henne, att jag tvättar en gång i veckan och hon svarade att hon tyckte, att det var bra gjort."
Mansor Sheikan, Rinkeby, om drottning Silvias besök i Rinkeby 16 november 1999.


"De är kompisar."
UD:s protokollchef Catherine von Heidenstam förklarar varför kungen så gärna vill besöka Bruneis diktator, sultan Hassanal Bolkiah. G-P den 1 februari 2004.


"Åt helvete med kungahuset!"
Annette Kullenberg i radioprogrammet Rix Morronzoo, 23 mars 2002.

Av credule - 7 juli 2007 09:22

...går allt lite snabbare igen. Tänk vad vad två armar och en len röst kan göra med ett emo-hjärta. Tremånadersmuren är nedmonterad och bortforslad. Det mesta av betongen har smälts ner till bränsle åt mitt vildhallon och de sista flagorna bearbetas hårt över vår gemensamma lägereld. Jag tycker om, tänker om och vänder om. Stupet är inte längre hisnande och mina knän har gett vika för höjdrädslan och jag befinner mig återigen mitt i hoppet!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards