Alla inlägg den 9 juli 2007

Av credule - 9 juli 2007 10:33

Vaknade med grusiga i ögon för en timme sedan. Vad hände med all den energi jag tidigare uppbringade på mornarna? Då - när jag kunde kliva upp klockan 07.00 och sjunga, till sonens stora förtret. Nu måste jag istället släpa mig upp.

I dag är jag ledig, då är det extra svårt att motivera uppstigandet. Men - A ringde och påminde mig å det vänligaste om att tvättstugan väntar.

Övriga planer för dagen lyder som följer: slappa, tvätta, slappa, tvätta, se på film, åka till Mjölby och träffa A, gå på loppis och åka till soptippen.


Tömning av brevlådan stuvar om dagordningen en aning. Senaste numret av ZERO har landat. Slagsmålsklubben pryder omslaget, vilket lockar mig att öppna tidningen - nu. Så slappande medelst läsande blir min melodi några timmar framöver.


Plötsligt påkommet: Jag ska skriva en nöjeskrönika tills på torsdag och jag är helt tom i huvudet. Tänka, tänka...kanske passa på att agera ut min kulturfascism...hmm...tänka, tänka...



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards