Alla inlägg den 11 juli 2007

Av credule - 11 juli 2007 13:06

Och här sitter jag och sliter med min nöjeskrönika, utan resultat. Snart klar med alternativ två, men ingen av dem håller måttet. Mitt mått. Få egenproducerade alster passerar smärtfritt genom mitt kritiska nålsöga. Knepigt att det ska vara så svårt att kasta ur sig 3 000 tecken om något, vad som helst inom genren nöje, kultur. Jag som tycker så förbaskat mycket i ämnet.

Ja, ja nu har jag ändå ingen tid att analysera, fundera och trasa sönder texterna något mer - i alla fall inte på några timmar. Dags att gå till jobbet och förlusta sig med lite InDesign och rubriksättningar istället.


Alltså, seriöst...har man alltid särskrivit i dag? Jag har ett starkt minne av att jag fick lära mig att skriva idag i grundskolan...för si så där 20 - 25 år sedan...Well antingen minns jag galet eller också är det som Dylan sjunger: "The Times They Are A-Changin"


Todiloo!

Av credule - 11 juli 2007 00:27

Piggare men trött...en hel dag hos morsan i Borensberg var precis vad den här kvinnan behövde för att bli människa igen - inte. Hann dock göra några små loppisfynd. Hittade en perfekt kryddhylla i form av en gammal tvättmedelslåda i trä...ska skiten bara upp på väggen också.


I natt tar jag med mig ett visst vemod som jag inte analyserat ännu, en halvfärdig krönika samt favoritarmarna.


God natt medborgare! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards