Alla inlägg under mars 2007

Av credule - 17 mars 2007 11:56

Fånga dagen "Carpe diem" Motherfucking "Good will hunting" "Döda poeters sällskap"crapDen här dagen blåser bort utanför fönstretjag skulle inte hinna fånga den ens om jag orkade springa jävligt fortPå min balkong vilar solenoch jagFör första gången på länge lockar inte äventyret jag snart ska ge mig ut påvill hellre ligga kvar här och frottera i min allt annat än kreativa självömkan...Jag dödade det igen...

Av credule - 17 mars 2007 10:41

God morgon dagen och tack för att du så tydligt visar att du hatar mig. Huvudets innehåll tränger mot pannbenet och buktar ut under ögonen. Det som finns kvar vill säga, det mesta glömdes troligtvis kvar någonstans i gårdagskvällens töcken.Apropå glömde så hallelulja...som ett brev på posten......Hur kom jag hem...och varför?...från vad?...till vad?Jag går och lägger ner min trasiga, dåligt bedruckna själ igen och inväntar lyftet...

Av credule - 15 mars 2007 22:57

En behaglig och fullspäckad vårdag lider nu mot sitt slut. Auktion, diskussion och två trevliga kulinariska/mentala och orala möten. Lägg därtill en mycket bra dag på jobbet och leendet på mina läppar ter sig inte längre så psykotiskt.I natt tar jag med mig auktionsfyndet Lenin, min ukulele, en skön känsla av att vilja bli umgåst med av andra och en galen längtan efter helgens äventyr.God natt medborgare.

Av credule - 14 mars 2007 22:15

Vad jag egentligen hade velat säga med alltihop:Saknar dig litegrann just nu skulle vilja ligga bakom din nakna ryggbara en liten stunddra fingertopparna sakta över din hudoch stilla läpparnas klåda mot dina skulderbladMen detta förmår jag inte sägaalla dagarInte heller förmår jag känna detalla dagarMen, nyssi närheten av din röstkände jag precis såfast jag sa det aldrig

Av credule - 14 mars 2007 15:20

Min kropp löper amok, jag är plötsligt 14 år i magen och vill bara vara nära. Jag är så kallat kramsjuk, närhetstörstande, kärlekskrank.Förälskar mig i lyktstolpar, trottoarkanter, träd, parkbänkar, grus...våren har verkligen slitit sönder min vinterkokong och lämnat mig med ett värkande solstånd...

Av credule - 13 mars 2007 23:41

I natt tar jag med mig ett påträngande vemod, en intensiv längtan efter helg och några rader ur Dylans "Desolation Row".Cinderella, she seems so easy"It takes one to know one," she smilesAnd puts her hands in her back pocketsBette Davis styleAnd in comes Romeo, he's moaning"You belong to Me I Believe"And someone says, "You're in the wrong place, my friendYou better leave"And the only sound that's leftAfter the ambulances goIs Cinderella sweeping upOn Desolation Row.God natt medborgare!

Av credule - 13 mars 2007 12:46

"Jag närmar mig Motala. Solen skiner genom min skitiga bilruta. Då kom jag att tänka på dig. Är du hemma?"En gammal vän (hur kunde jag nästan ha glömt bort att du fanns?), ett soligt Knäpparviken, en kall brygga, stilla vatten, snödroppar, årets hittills bästa kopp kaffe och med mig hem en kasse fylld av god litteratur och bra musik.Av morgonens krig återstår bara röken från min fredspipa...

Av credule - 13 mars 2007 08:29

06.50 - 07.55:Konflikt, dispyt, relation mellan olika parter. En konflikt kan finnas mellan enskilda personer, organisationer eller stater.Definition: En konflikt är en interaktion mellan minst två parter där minst en part: 1) har önskemål som känns för betydelsefulla för att släppas 2) .. och upplever möjligheterna till sina önskemål blockerade av motparten.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards