Alla inlägg den 7 mars 2007

Av credule - 7 mars 2007 22:53

Festivalen Dust be diamonds i Örebro 17 mars...bra, tung musik. Kolla särskilt in dessa två band:Dead manoch Asteroid

Av credule - 7 mars 2007 18:35

Fy f-n vad jag är kass på att vara sjuk. Överdoserar på melankoli och tycka-synd-om-mig-själv-snörvel. Ingen annan i hela världen lider så som jag när feber och förkylning slår till...vaddå svält? krig? tortyr och övergrepp? Sådana begrepp existerar inte i min tankevärld just där och då...istället borde det startas ett alternativt Amnesty...ett befria Melina från plågan...antingen via avlivning eller starka mediciner...självmedicinerar dock med varma drycker och Kaptenlöjtnant - blir man något bättre i hals och sinne av.

Av credule - 7 mars 2007 15:19

Vägen hem går inte längre till mig utan till någon annan...solen som skiner genom rabattens inmurade flaskbottnar sprider inte längre prismor för mig att beundra, toaletten som blev en blomsterlåda är inte längre min att fylla med vårens första blommor...doften av nyhuggen ved, blommande syrenhäck och granskog ska inte längre nå min näsa när någon annan tar morgonens första kopp kaffe på verandatrappen...Jag längtar hem...och samtidigt far långtradarna utanför mitt sovrumsfönster, det är grått och luktar avgas...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards