Alla inlägg den 6 januari 2008

Av credule - 6 januari 2008 11:46

Jag spritter och inte - samtidigt. Inuti vill jag bara studsa efter fyra veckors sjukskrivning. Utanpå kräver kroppen, eller rättare sagt nedre magtrakten att jag rör mig sakta och inte göra för hastiga rörelser. Detta mina vänner innebär att problem formas uppe i skallen. Blir låg utan att må dåligt, hög utan att det märks. Typ.


I natt tryckte jag i mig kopiösa mängder heroin med hjälp av sjukt stora kanyler. När jag vaknade kliade det i infekterade armveck. Drömmen har förmodligen hämtat inspiration från en film vi såg i går. "Free Jimmy" en animerad gangsterrulle a´la Quentin Tarantino (fast sämre naturligtvis). I denna udda film knarkades det en del. Huvudrollsinnehavaren Jimmy, en nerknarkad elefant, nyttjade en del heroin...så det var förmodligen detta som kröp in under min hud i natt.


I övrigt vräker snön ner och jag blir grymt besviken - igen. Gillar inte vinter. Önskar vår, sommar och höst. Endast!

Ska ge mig ner på stan strax för en fika med M från jobbet. Det bär mig emot att gå utanför dörren men lite vuxet sällskap kunde nog sitta fint just nu...


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards