Alla inlägg den 2 januari 2008

Av credule - 2 januari 2008 21:41

...med orden "Älskar dig" blir ett blogginlägg med svaret:

Älskar dig till förbannelse din j-vla retard. Du rumlar runt i min skalle på tok för många av dygnets timmar och hindrar mig från att fatta vettiga beslut rörande min framtida egotripp. Vissa dagar känns allt jag tidigare längtat efter...flytta utomlands och arbeta, resa överallt, se allt och flumma omkring...så fjuttigt och avlägset. De dagarna vill jag byta allt det mot att få bygga bo med dig, skaffa äckelhund, samla prylar och sticka iväg på kortare utlandstrippar tillsammans.

Du ödelägger min planering med mina egna känslor.

Av credule - 2 januari 2008 21:23

Förutom en gubbknock i Lidköping på nyårsafton så förflöt årets sista dagar fint. Firade 2007:s avgång i Axvall tillsammans med mina båda kärlekar, H med familj, god mat och Singstar. Det var roligt att få visa A runt i Skara med omnejd. Tog även en tur ut till Skånings Åsaka där jag växte upp. Minns att jag upplevde det som öken och extremt avsides då. Nu kändes det på tok för nära inpå civilisationen med vägen till Mariestad strax intill husknuten. Det var trist att se att de nya ägarna hade förstört huset med anskrämlig gul panel och töjahäck runt den vildvuxna delen av trädgården där vi lekte häst. Och på åkern där vi smög om somrarna hade ett fult legohus vuxit upp. Men det var ändå roligt att återse barndomens "kvarter".


I dag har jag verkligen misslyckats kapitalt med iordningsställande av skåp. Något som röran på köksbordet skvallrar om. Men va f-n...det är en dag i morgon också (som alltid)...


Av credule - 2 januari 2008 11:03

Årets andra dag och mitt grafikkort is no more...Det här blir ett tufft år...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards