Alla inlägg under maj 2008

Av credule - 6 maj 2008 11:38

Ser fram emot Kullenfestivalen och Kungers. Nu har även Soundtrack of our lives tillkommit på vill-se-listan. Najs prajs dessutom!

Av credule - 6 maj 2008 09:59

Åhhhhhh...ibland tröttar folk ut mig. Hela mitt inre förvandlades precis till en jättesuck.


Nu ska jag se finalen av 100 höjdare och glömma för en stund att jag lever inpå andra människor.


Dagens plustecken:

Sonen kom iväg imorse. Utan att jag behövde engagera mig.  

Av credule - 5 maj 2008 15:42

Som sagt. Motala är en galen stad:

Greps för mordförsök på sina föräldrar


Av credule - 5 maj 2008 15:30

I dag skriver jag. Det känns riktigt skönt faktiskt. Att få klura med orden igen. Var ett tag sedan sist. Lättsamma jobb i dag också. Bortsett från neddragningarna inom landstinget då...


Nu ska jag på valsträning inför stundande studentbal. Läs allt om detta i morgondagens tidning...

Av credule - 5 maj 2008 11:28

Vi lever INTE i Hollywood. Kvinnor som föder barn får ärr på sina kroppar. Dessa ärr borde vi inte avsky utan i stället lära oss att älska. De finns där som en påminnelse om att vi burit det värdefullaste som finns inuti oss. Liv.

Blogg på temat: The Shape of a Mother

Av credule - 4 maj 2008 12:48

Tio minuter kvar tills jag borde gå mot arbete. Lär ju inte hända. Nyss utkommen ur duschen. Blir till att stressa. Men man är ju van...


Shure brothers band var som alltid bra i går. Mjölby baktaktsorkester bjöd på schysst gung och bedrövligt underbar dialekt...Publiken var dock en aning malplacerad...och ung... Men spelar roll när reaggetonerna träffar höften. Blev ett bra pass på dansgolvet för den förslappade kroppen...


Nu - PANIK! 

Av credule - 3 maj 2008 11:15

...ska jag återta rollen som partryprinsessa - men nu är jag mest trött. Ikväll är det fest och jag har ännu inte riktigt lyckats hitta motivationen. Däremot så ser jag fram emot Shure brothers band och Mjölby baktaktsorkester på Bolaget framåt nattkröken...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards