Alla inlägg under maj 2008

Av credule - 23 maj 2008 09:23

I dag är det lön. Då är man glad - en stund. Sen sätter man sig och betalar räkningar. Då drar sig smilet ner mot fotknölarna igen. Men just nu känns det bra med pengar på banken...

Ska snart ner på stan och köpa kläder. Det brukar också vara en anledning till dåligt mående - i alla fall för min del. Nummer ett: jag gillar inte affärer. Nummer två: jag gillar inte folk inuti affärer. Nummer tre: jag gillar inte mig inuti i affärer. Och särskilt inte inuti en provhytt.

But I´ll be brave!!! 

Av credule - 22 maj 2008 20:25

Snart är den min. Äntligen!!! Var precis inne och beställde den. Har sett fram emot att se denna film som f-n. Eugene är mannen med fetstort M!

The Pied Piper of Hutzovina

Av credule - 22 maj 2008 13:10

I går var jag skitglad över att vi fixat bil till Kullenfestivalen. I dag är jag nöjd över att vi beslutat oss för att hoppa över trots allt. Blir alldeles för sent - och stressigt. Jubileumsfest för mig på lördag och klubbfest för A.

Kungers får bevittnas vid annat tillfälle och barnkalas hos H får tas när hon kommer hit. Alltså aldrig...


Snart kommer morsan - då ska vi fika. Och hänga.



Av credule - 21 maj 2008 18:08

Precis nu fick jag ett sms av A som löd:

Fixat bil! Nu KAN vi åka.


Är det ödet eller vad? Seriöst.

Just nu är A nummer 1 på min inne-lista. På sista plats kommer sonen som varken städat eller skrivit lapp.

Av credule - 21 maj 2008 17:59

Nu är jag ledig i fyra lååånga sköna dagar. Känns riktigt gott. Det enda molnet på himlen just nu är att jag inte har någon bil för att ta mig ner till Kullen-festivalen i Skara och Kungers på fredag. Det är inte bara ett moln förresten. Det är f-n en smärre naturkatastrof waiting to happen. *suck, suckeli, suck, suck*

På lördag är det jubileumsfest med tidningen. Får glädjas åt det istället. Och att jag äntligen får sova på Borghamns vandrarhem på måndag i samband med jobbet till sommarbilagan som jag och A ska göra.

Och Madrugadas nya platta som jag fått äran att recensera till nästa vecka. Tyvärr verkar det även bli deras sista. *snyft, snyfteli, snyft, snyft.*


Nu - en spruta heroin. Eller kanske inte. Lite kryddjärpar i alla fall. 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards