Alla inlägg den 8 februari 2008

Av credule - 8 februari 2008 18:03

Så bär det av till landet en sväng igen. Den här gången har jag packat med lite prylar som jag tänkte lämna hemma hos A. Som för att fortsätta min avstannade relationsinstallation. Det är kanske läge att sluta streta emot nu - när vi snart varit tillsammans ett år.

Ska bli skönt att byta riksvägen mot järnvägen för en helg.


Nu ska sonen ha skjuts ut till ett annat landet för den sedvanliga helgaktiviteten. Lan. 


Av credule - 8 februari 2008 08:35

En god morgon - trots att den påbörjades på tok för tidigt. Har precis plöjt igenom ytterligare ett avsnitt "Hipp hipp". F-n de var roliga första säsongen, Nu är de enbart en upprepning av sig själva - precis som jag...och troligen även du. Hur f-n upphör man vara en repris av sig själv? Börja knaarka och bli oberäknelig kanske?

Ska snart till herr doktor för en liten undersökning. Tycker inte om att besöka sjukvården. Känns alltid som att man besvärar, trots att man har helt legitima skäl att vara där. Inte ens när de hittar stora knölar i min mage känner jag mig helt bekväm med att uppta deras tid.  


I övrigt en arbetslös dag som efter den senaste tidens utveckling har omvandlats till en ledig dag. Skillnaden är enorm. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards