Alla inlägg den 2 februari 2008

Av credule - 2 februari 2008 20:35

Jag känner mig övergiven fast det inte var tänkt så...Ingen har lämnat mig ensam utom jag. Ändå känner jag mig extremt bortglömd...

Av credule - 2 februari 2008 19:09

Blev sittande här...helt utan kunskap. Vet inte om jag ska styra stegen mot stan eller mot lådan med akvarellfärg. Kanske gå loss på projektet klipp-och-klistra-vykort...Är både sjukt sällskapssugen och i stort behov av egen tid...men med tre lanande tonårsgrabbar i lägenheten blir det knappast lugnt och fridfullt...

Baj thö wäjj...Toy Dolls till Sverige i sommar. Tyvärr då på tuggummipunkarnas festival "Augustibuller"...Hmm. Elakt? Visst. Sant? Visst!

Av credule - 2 februari 2008 13:54

Vaknar i lugnet till en yttre storm. Snön yr helt ostrukturerat utanför mitt köksfönster. Den här kvällen bjuder Shure Brothers band upp till höftgung  på Bolaget i Motala under parollen "Keep the summer alive". Kan det blir mer passande en sån här kall och rå lördag? Till tonerna av reagge rinner snön garanterat av en. Särskilt om musiken levereras av Shure brothers...har sett dem några gånger - de är bra! 

Detta ser jag fram emot - samtidigt som jag är osäker på om det blir av. Inte bara för min egen velighet utan för samtliga inblandades osäkerhet. Vintern är som sagt ett faktum och ibland är det skönt att inte värmas upp av musik utan av en filt i soffan...får se hur det slutar... 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards