Alla inlägg den 5 februari 2008

Av credule - 5 februari 2008 12:45

De ringde från det där skolfotojobbet som jag hade sökt. Och jag dissade mig själv fullständigt. Haha - kom på att jag nog inte vill ta kort på en massa fåfänga och ytliga högstadieelever trots allt. Dessutom väckte de mig mitt i en dödsryckning...

- Åhh! Denna obarmärtiga sjukdom!!! (utbrister hon och håller sig för sin kokhetta och febersvettiga panna).

- Inte nog med att den nära på kostar mig livet. Nu sliter den även maten från bordet mitt. (Melina sätter sig upp i sängen och för sakta fötterna mot madrassens kant och ner på golvet medan hon grimaserar av den svåra smärtan i lederna).


Fade out... 

Av credule - 5 februari 2008 08:38

Vad det är synd om mig! Vaknade ursnorig med ont i huvudet och utan nån att dela min syndhet med...suck, suck, världens största fetsuck!

Hade angenämt umgänge med A i går trots andnöd. Han är tuff och modig som sticker tungan i en klump ansikte fyllt med snor...om inte han blir megaförkyld så är han inte jordbo...och då sticker jag j-vlar inte tungan i närheten ens. Då säger det väl tjschup bara så har man en ödletunga a´la V virrad runt tungroten...

Näe, jag varken full eller knarkad. Hallucinationerna kommer från min sjukt svåra feber...

Näe, tebax till sängen och sova. Hoppas att man vaknar igen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards