Alla inlägg den 3 februari 2008

Av credule - 3 februari 2008 16:34

Konstaterande: 2 liter coca-cola är INTE bra för magen. Eller huvudet. Eller balansen.

Mår lite konstigt i dag...men det är ett pris jag villigt betalar för gårdagen bjöd på underhållning av hög klass. Hade faktiskt riktigt, riktigt roligt (skrev hon torrt och fick det att verka riktigt, riktigt lamt istället). Jag har alltid upplevt att jag inte känner så många i den här stan. Att det inte är hemma liksom. I går kände jag flera stycken. Det var riktigt, riktigt roligt (nu gjorde hon det igen. Är hon ironisk eller?) och en skön känsla på något this-is-my-hometown-trygghetstörstande sätt.

Klockan hade passerat 07.00 innan jag kröp (stupade) i säng. Kan vara orsaken till min trötthet och oförmåga att fokusera längre stunder.


Nu dricka kaffe och skriva personligt brev...sen kommer A. Då ska jag bakfyllehångla upp han lite grann...


Peace out!

Av credule - 3 februari 2008 06:13

Sitter vid datorn och ångrar att jag åkte hem. Fy f-n så j-vla borgerligt av mig!!! Sonen och hans vänner klarade sig alldeles utmärkt utan mig. Jag ville bara ... efterfesta...Får bli nästa gång...

Av credule - 3 februari 2008 03:41

Med stor möjlighet till både fest och efterfest sitter jag här. Aningens ångerfull, röksugen och ensam. Men...jag gick inte vidare - på något plan. Fast jag önskade att så hade skett. För det här är inte platsen jag vill vara på...det här är inte känslorna jag efterfrågat. En efterfest hade varit min melodi...som satan!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards