Alla inlägg under mars 2008

Av credule - 14 mars 2008 16:11

...handla plank och färg sen en natt på landet...

Av credule - 13 mars 2008 22:01

I natt tar jag med mig en oförmåga, trötta ögon och ett tungt huvud.


Av credule - 13 mars 2008 11:34

Jag är sååå hungrig. Väldigt ofta nu för tiden. Allt småätande jag höll på med förut höll mig ju mer än mätt hela tiden...Dessutom tog det rätt mycket tid i anspråk. En dag minus rökning och tröstätande känns redan innehålla galet många fler timmar. Men jag tror vågen log mot mig lite förut.


I morse innehöll tidningen kärlek skriven av A. F-n vad jag är ovärdig denna man. Vill krypa in i hans kroppsvärme och smälta bort.


Nu ska jag äta sopplunch. Tomatsoppa. Det har inte jag ätit på massor med år. Spännande...

Av credule - 12 mars 2008 11:45

Apropå artiklarna jag angstade lite över i gårkväll:

Varning för dödlig innedrog

Tabletter problem i Motala


Får se vad det blir för reaktion - om någon... 

Av credule - 12 mars 2008 11:39

Åh, så svårstartad man var då. Om en timme borde jag sitta i en bil på väg mot lunch hos R i Fornåsa. Innan dess borde jag dammsuga, diska, duscha - de tre slitsamma d:na...

I dag hade jag önskat att A kunde ligga kvar. Hans varma kropp lockade galet i morse när den avlägsnade sig. I stället fick jag fläta in benen i hans täcke och hitta värme i hans svagt doftande kvarlämnande. Vi är sååå nära året nu. Känns helt galet - och overkligt. Jag gav vår "relation" några nätter. Den har överlevt dessa med råge.


Näe, nu är det banne mig dax för dusch.  

Av credule - 11 mars 2008 16:09

Sitter och angstar en liten, liten aning. Har gjort en grej på receptbelagda mediciner som missbrukas av ungdomar till morgondagens tidning. Undrar hur många som kommer att testa tabletten på grund av mina artiklar...hmm...Jag vill med mina texter upplysa föräldrar och göra dem medvetna om att deras barn kanske äter upp deras mediciner. Och därigenom riskerar livet. Vad har man egentligen för ansvar som reporter i ett sånt här läge? Polisen säger att kunskapen redan finns hos ungdomarna...och jag tror ju på det här. Jo, det gör jag verkligen. Det är alltid bättre med kunskap! Eller? Hmm, ibland är det inte så j-vla enkelt.

Av credule - 10 mars 2008 15:08

Dagar med snickrande och eldning till ända. Vardag med lägenhet, trotsig tonåring och arbete tar vid...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards