Alla inlägg den 17 mars 2008

Av credule - 17 mars 2008 21:04

Har precis kommit tillbaka till redaktionen efter en föreläsning om energiläckage och energitillskott.  Och det står mig fullkomligt klart. Jag pyser energi - som fasiken! Har alla symptom. Är irriterad, har värk, är ständigt trött och orkeslös men framför allt är jag gnällig...Dessa symptom gör mig till en energitjuv av värsta sort. Man ska välja vilka man umgås med. De ska tillföra någonting till dig liksom du ska tillföra något till dem. Och jag stjäl nog bara just nu känns det som.

Man ska inte umgås med dumma människor brukar A säga. Det ska jag påminna honom om.

Av credule - 17 mars 2008 11:28

...när jag behöver tröst.


Fy för i f-n! Så tycker jag om pågående snöfall. På bara några timmar har vi fått mer vit kyla än på hela vintern. Ur led är tiden och allt med den...Abbas gamla trummis hittas död i sin trädgård på Mallorca, jag kan inte hålla liv i några relationer, plånboken är mer än tom och sonen skolgång är ett skämt. Allt är som vanligt, ändå j-vligt annorlunda. Ska precis till att ge mig av på en liten stärkande simtur för att dränka oron i klor. Har allt annat än lust men...vågen log brett åt mig i morse så jag fick lite ny inspiration. 4 kilo bort - bara 8-10 kvar...Då kanske jag kan börja fokusera på väsentligheter igen.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards