Alla inlägg den 15 mars 2008

Av credule - 15 mars 2008 16:30

Förstelnad lekamen och utstängd sol

pulserande pannlob och skrivbordsstol

Tankarna vandrar längs kuddfodral

skramlet från tomheten är brutal

Väntar att avgörandets egg ska falla

melodifestival - lördagsnöje för alla

Av credule - 15 mars 2008 13:24

I går förlöpte en skön kväll i A:s pågående tvättstuga. Målarfärg, vin och Pär Hagström & Cirkus Transmopols nya platta. I dag gör det dock lite ont bakom ena ögat. Jag är en dålig alkoholkonsument. Jag är dessutom en dålig förståsigpåare - åtminstone när det kommer till de egna insidesgrejorna. Mer känt som känslor. Ramlade rakt ner i något slags vakum tidigare i dag på grund av en avvisning - eller snarare en känsla av avvisning. Då knyter blodtillförseln ihop sig och skickar inte ut mer energi än att systemet fungerar. Allt annat blir överflödigt och utanför min intressesfär.

Suck! Hela pissa-inte-på-mig-mentaliteten borde ju vara ett avslutat kapitel i mitt liv för länge sedan. Grejer som starka brudar fäller inga tårar osv. är ju så passé, blasé och helt j-vla brevé...Suck suckelisucksuck.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards