Alla inlägg den 18 maj 2007

Av credule - 18 maj 2007 10:07

Fredag och endast en liten seghet kvarstår efter onsdagens fest, som trots allt blev rätt lyckad. God mat, bra underhållning...(även om det inte var min kopp te med läder, glitter, massa hud, juckande höfter och discogroove a´la 70-tal)...och trevligt sällskap. Jag fick en, inte så liten man, efter mig på kvällen. Han var rar och jag trevlig...han bjöd mig på biltävling på söndag - jag sa att jag kanske skulle komma...av ren artighet...sånt är fult.

Varför inte bara säga nej, när man ändå vet att man inte tänker leva upp till sina halvlöften? Resten av kvällen undvek jag honom...


I morse vaknade jag i Sya med en lätt skruvad katt stirrandes på min örsnibb...Jag hade gärna legat kvar där hela dagen och väntat på att Han skulle komma hem från jobbet. Men även mitt barn måste få mat i magen - så det var bara att kasta sig i bilen och åka hem för att göra den där intervjun - som nu ändå inte blev av...

Bara några timmar till kvällspasset på tidningen...sen är det helg..och nästa vecka MÅSTE jag jobba som en tokig för att hinna bli klar med bilagan i tid! 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards