Alla inlägg den 2 maj 2007

Av credule - 2 maj 2007 17:33

Just nu är jag extremt irriterad på "mina" bilar...och på Ford i största allmänhet. Min ena bilen av märket F(ucking)ord dog igår och måste ställas av samt skrotas. Den andra bilen av samma pålitliga märke tappade avgassystemet idag på lunchen och står nu parkerad på ett riktigt olagligt ställe, utanför polishuset. *suck*

Visst, det är inte senaste årsmodellen på någon av asen men ändå...det har inte gjort annat än strulat med dessa båda idiotmaskiner. Just nu är både jag och min plånbok måttligt roade av deras bångstyrighet. Jag ser hur all planerad lusta den närmaste tiden faller till marken och vittrar sönder. Är riktigt jävla bitter, dessutom svär jag på tok för mycket - jag vet mamma! Men nu är det fan ta mig befogat!

Oj, oj vad blodet rusade igång...bäst att besinna sig och avsluta med något rart:


Eldkvarn var grymt bra igår! De bevisar verkligen att gammal är bäst!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards