Alla inlägg under december 2007

Av credule - 6 december 2007 10:03

Av credule - 6 december 2007 09:59

Fy f-n vad lätt jag hamnar i destruktiva mönster...En tanke föder en känsla föder en handling...Jag är en kognitiv mardröm...

Men...dags att bryta och traska vidare till något gladare toner. Recension av Sundströms senaste är klar *pust*. Nu ska jag dansa in i en varm dusch, undvika att bråka med sonen och sedan en sväng till sjukan för nya tester av blodvärdet.


Så får det bli.

Av credule - 5 december 2007 14:02

...but different...


Stannade hemma från jobbet i dag. Tidningen har drabbats av någon epedemi - alla verkar vara sjuka. Själv kände jag mig rosslig i morse...nu har jag värk i hela kroppen. Kan inte riskera att bli sjuk inför stundande operation...I stället sitter jag här med ett bångstyrigt tonårsbarn som inte vill plugga, praktisera eller ens ta kontakt med skolan. Är mer än måttligt trött på situationen just nu...


Gnäll gnäll, gnäll...

Av credule - 4 december 2007 12:08

Saknar förelivet - innan besatthet, gifter, ärr och symptom. Saknar naiviteten, förmågan och framtidsvisionen. Förmågan att vara min egen bland andra, att känna utan tankar om baktankar, att vara vacker och inte längre grotesk, fri från symptom och inte uppäten av sjukdom...


Vissa dagar ska man helt enkelt inte skriva blogg.

Blir bara patetiskt!



Av credule - 3 december 2007 19:20

Min kropp värker och huvudet är tomt. Var på en kanonspelning med Gogol Bordello på Debaser Medis i går kväll...Sjukt bra...synd bara att somliga inte kan dela glädjen i bra musik med andra utan måste stå framme vid scen och vara störiga. Har några blåmärken i dag som bevis på det...MEN...det var det värt!


Orkar inte skriva mer just nu. Precis hemkommen från Stockholm...vill bara duscha sen krypa upp i soffan och glo på dålig tv...


Av credule - 1 december 2007 12:00

I dag gnager det lite i nervpaketet...ett litet obehagligt surr som får mig att känna mig elak, rastlös, uttråkad och lite stingslig...Kanske är det den sena natten som gör sig påmind. Jag och A drog ner till Harrys i går efter jobbet. Det var tacky...musik för medelålders apfulla människor. Det var vår kära DJ från Shippers Inn som stod för det anskrämliga utbudet...

På plats träffade vi K från jobbet och C...

Det var trevligt....att träffa lite folk i alla fall...


Nu - Linköping en sväng.

I morgon - Gogol Bordello! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards