Alla inlägg den 21 december 2007

Av credule - 21 december 2007 23:33

Två stillsamma dagar på landet byts mot galet många timmar i köpcentran trängandes med miljontals dåliga samveten. Bläää...

Fast jag har, trängseln till trots, haft en trevlig dag med mor i Norrköping, där vi bland annat ätit årets godaste pizzor på nåt hak intill Myrornas. Nu är dock magen aningens öm men glöggen och tillbehören smakar ljuvligt. Liksom Familjen låter...Nu bara att invänta kärleksarmar innan natt kan inträffa.

Av credule - 21 december 2007 08:59

Sa du plötsligt och avväpnade mig fullständigt. För att klara gensvaret var jag tvungen att krypa upp och försvinna intill din hals. När jag inte syntes längre kunde jag viska att du minsann gör mig lycklig också. Varje dag. Inte särskilt uppfinningsrikt. Jag vet. Det finns tusen saker jag kunde sagt men alla fraser kändes som taskiga ekon eller det obegripliga som kommer ur munnen på den som sitter sist i ringen när man leker tysta leken.


Du droppar dina underbara one-liners och jag önskade att allt funnits nedtecknat för mig att smörja självförtroendet och tvivlen med ibland.


Satan vad jag är glad åt dig - fortfarande...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards