Alla inlägg den 14 december 2007

Av credule - 14 december 2007 16:24

...nu ÄR jag röksugen, på riktigt, för första gången sen i söndagskväll. Suger lite i min inhalator istället och känner mig fullkomligt ocool.


Av credule - 14 december 2007 12:19

Ärret läker fint. Däremot tar påkopplingen av tarmfunktionerna längre tid än förmodat (än vad jag förmodat alltså). Kroppen är verkligen en galen uppfinning. Så lite vi tänker på den när den fungerar. Men...när somligt (tarmen) är satt ur spel (smärta) tänker man plötsligt inte på mycket annat.


I övrigt är det segt men vid gott hopp. Dagarna tillbringas vankades av och an mellan köket, toaletten och den uppbäddade soffan i stora rummet. Spännande? Alldeles lagom faktiskt. I dag var jag ute med mor och promenerade en stund. Gick till kiosken fram och tillbaka. Och hyrde mig en film. Bara en sån sak. Men sen fick jag vila en stund när jag kom hem igen. I morgon ska jag ut i gen - och lämna tillbaks filmen. Kanske hyr jag en ny? Kanske "300"? Kanske går jag förbi kiosken och ända ner till kärlen för torrsopor som står placerade mitt i Brinkenbacken. Kanske verkar det som att jag raljerar över min rådande situation? Hmm...Kul av mig i så fall...




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards