Alla inlägg under december 2007

Av credule - 13 december 2007 12:32

Om saker verkar för bra för att vara sanna - så är de säkert det...

Av credule - 13 december 2007 12:13

...kom hem i tisdags. Känner mig helt j-vla dagvill. Min smärttröskel är låg - alltså är jag en mes. MEN. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle göra så här ont...i dag är det dock lite bättre men jag mår galet illa...

I går och förrgår var A här och tog hand om mig, i dag och i morgon är det mamsen. Gott!

Dax

Av credule - 10 december 2007 12:12

Nu bär det iväg - och jag är redigt nervös - och fånig - och röksugen.


Av credule - 10 december 2007 10:38

...varken medkänsla, kärlek, livmoder eller föda. Jag behöver en j-vla cigg just nu!!!

Inte anande jag att det skulle finnas anledning att återkomma till denna min last så snart. Har inte rökt på snart 12 timmar Och jag flippar ur. Nervositeten för operationen stillas bäst med nikotin...AHHH!!!

Inte heller kan jag fördriva tiden med att äta. Sista måltiden inträffade 07.00 i morse...Magen säger: *knorr*. Jag replikerar a´la Pulp Fiction: KNULLA DIG, JÄVLA SKIT MAMMAKNULLAREMAGE! 

Jag är så rastlös - till råga på allt börjar en viss förkylning skönjas i min näsa. Operationen ställs in vid förkylning så jag hoppas att denna godtas. KNULLA DIG, JÄVLA SKIT MAMMAKNULLARENÄSA!

Hahahaha...the dramaqueen är i gång nu. Hon vill gärna göra en stor grej av det här...till ingen nytta. Sonen sover, kärleken är på jobbet. Thanx god for the blogg!!! Här kan jag kräkas kaskader av patetiska, illaluktande spyor. Utan att trampa folk på tår eller sticka knivar i hjärtan...


Jaha, nu är det bara en kvart kvar innan jag måste sluta dricka. Ska firas med ett stort glas glögg...Mums! 

Av credule - 9 december 2007 16:34

I dag vaknade jag och var dum. Både på in- och utsidan. Då är jag bra på att slå, utan knytnävar. Jag är nervös och lite ledsen inför morgondagens bestyr. Men det kan jag ju inte säga. I stället försöker jag kapa kärleksarmar - när jag helst skulle vilja linda in mig i dem.


Snart får jag inte röka längre. Klockan 24.00 går deadline för denna min last. Ska göra ett försök att inte plocka upp den igen när allt är över...Lär nog återkomma till detta...


Bar Lokal i Norrköping går i graven, *snyft*. Östergötlands mesta uteställe ersätts av ännu en eländig sportbar! *suck* Är glad att jag var där i fredags och bevittnade Dan Victor och Jack Vreeswijk...Än en gång var de grymt bra även om det inte var riktigt lika intensivt som sist.


R.I.P Bar Lokal! 

Av credule - 7 december 2007 09:21

Sent igår kväll beslutade Österrike att införa ett förbud mot klusterammunition. Beslutet gäller retroaktivt från den 1 december och landet är det andra (efter Belgien) att införa denna lagändring. Sverige har dock inga planer på att sälla sig till dessa länder utan vill stället arbeta för en reglerad användning av klustervapen. Kan det månne ha något att göra med den egna tillverkning av detta grymma vapen som årligen drabbar åtskilliga civila? SKÄMS!!!


Läs mer:

Österrike förbjuder klustervapen. 

Fakta om klustervapen. 


Av credule - 6 december 2007 14:27

Nu är det bevisat... Hitler hade ingen humor!

Av credule - 6 december 2007 12:15

...blodvärden på topp!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards