Alla inlägg under juli 2008

Av credule - 22 juli 2008 15:15

I dag är det hett. Kan inte låta bli att tycka att det är lite jobbigt fast jag borde vara nöjd över att det är fint väder på min lediga dag och därför borde HÅLLA KÄFTEN med mitt gnäll.


Sonen städar rummet, inom några minuter är H med familj här och snart puttrar kaffebryggaren. Inget är egentligen galet och ändå på något sätt är det precis vad allting är.

Av credule - 22 juli 2008 11:36


Dagen har inte riktigt kommit igång ännu. Sitter framför datorn - ännu inte riktigt påklädd (dock inte naken). Inväntar en liten gnuttas inspiration till dusch, inhandling av present, promenad och städning inför stundande besök.

Medan jag sitter här och drar ut på tiden hoppar jag runt på Youtube (som vanligt) och konstaterar att Gogol Bordello är grymma liksom Legendary Shack shakers, Toy Dolls, Madrugada och Dead Kennedys. Men grymmast i dag är Captain Beefheart!


Av credule - 21 juli 2008 22:57

Den 6:e november ska jag se Monster Magnet - ÄNTLIGEN!!!

Av credule - 21 juli 2008 10:05

Inte måste väl alla helger vara strålande?

Av credule - 18 juli 2008 10:36

Nu är jag här på jobbet igen. Sista gången den här veckan...Ska bli skönt med helg och då framför allt sovmorgon.


Dags för tomatreportage...

Av credule - 17 juli 2008 14:53

"Det finns ingen exakt statistik, men uppskattningsvis görs mellan 5 000 och 10 000 bröstförstoringar per år i Sverige. De flesta patienterna är mellan 20 och 40 år."

Jag blir helt j-vla mörkrädd när jag läser detta i Aftonbladet.

Varför kvinnor, varför? 

Stora, små, långa, platta, uppnosiga, hängiga... Det är ju variationen som gör våra bröst underbara. Varför ska vi hela tiden sträva efter någon satans mall som inte ens existerar på riktigt.

F-n, jag blir så j-vla ledsen och upprörd...Jag har sett mängders med bröst och ALDRIG har jag sett ett par som inte har existensberättigande...

Samtidigt gnuggar plastikindustrin sina penningkåta händer. Fy f-n.


Artikeln:


Av credule - 17 juli 2008 07:37

I morse när klockan ringde var jag sugen på att försova mig alternativt drabbas av någon hemsk, odefinierbar sjukdom och inte vakna alls.


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards