Alla inlägg den 5 juli 2008

Av credule - 5 juli 2008 23:57

...men h-vete vad fort den gick nu på slutet. Fick ihop mina 10 000 steg och mer därtill. Har inte ätit upp alla mina kaloripoäng och jag har bara förlorat med små marginaler på Betapet. Har kollat på film och bara chillat (som min son skulle uttryckt sig). Allt som allt en god dag/kväll. Nu ska jag lägga ner mig och glo på dokumentärfilmen "Festivalexpressen".


Tomt i sängen utan A dock. Har liksom vant mig vid honom nu...


Natti natti

Av credule - 5 juli 2008 18:50

Fråga: Vem borde gå ner i tvättstugan och hänga tvätt och sedan ut en sväng i skogen?

Av credule - 5 juli 2008 10:38

Den här dagen är min att hångla upp. Men som alltid när en dag ligger oplanerad framför mig blir jag handlingsförlamad...

Fattade dock ett viktigt och avgörande beslut alldeles precis nu. Jag ska kliva upp ur sängen. Har legat kvar och glott på en dokumentär om Bob Marley... och än en gång slår det mig: Jag vill ha dreads!!! (Och tjockt hår då givetvis.) Nu har jag inget av detta men...jag har ett powerplate-kort på Harmoni som ska nyttjas.

Lämnar rummet, lägenheten och stadsdelen med en låt från the great Bob ringande i min skalle:

"Forget your troubles and dance,
Forget your sorrows and dance,
Forget your sickness and dance,
Forget your weakness and dance
"

/Them Belly Full (But We Hungry)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards