Direktlänk till inlägg 23 september 2007

Seg i kolan

Av credule - 23 september 2007 12:58

Huvudet arbetar inte så snabbt just nu...

Hade en mycket trevlig utekväll i Mjölby i går med ett gäng sympatiska och rara medmänniskor.

Föreställningen "Jag är en fågel nu" med humorgruppen Klungan var mycket underhållande. En skön mix av urflippad humor och allvar. Publiken, vars medelålder sänktes rejält av vår lilla grupp, kändes aningens malplacerad...I pausen fick jag veta att det berodde på att de flesta inte kände till Klungan utan gick dit för att de var medlemmar i den kommunala teaterföreningen och därför fick bra pris på biljetterna...Skit sak samma. Bra var det i vilket fall.

Efter avslutad skrattsalva blev det en exkursion i Mjölby för att bevittna stadens nattliv. Vattenhålet och Zebban besöktes. Trevligt, dansant, hög volym och någon öl för mycket.

Om mindre än en timme ska morgon dagens tidning produceras - den blir nog snygg!


På Zebbans dansgolv, i stroblampans sken var du snygg och jag svettig. Jag är så fylld av kärlek och längtan till dig. Kom och blotta din lena mage för mig så ska jag glömma, för ett ögonblick, att du byter låt när bilstereon spelar Kent...

 
 
Plupp

Plupp

24 september 2007 09:40

Klungan regerar! Många av skådisarna bor här i Umé, (ta på mig ta på mig!). Lyssna på dem i Mammas nya kille i P3, oxå.

http://plupp.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av credule - 6 oktober 2018 20:39


Jo, lite...men ändå...kanske piggnar jag till vad det lider.   ...

Av credule - 29 januari 2017 23:26

Nostalgidök in för lite konstgjord andning. Jag har just inget att säga, men håller liv i bloggen till en annan gång. Kanske kommer en sån lust tillbaks igen. Vem vet... ...

Av credule - 29 februari 2016 23:40

...sen sist tar vi en annan gång. Tiden och såna grejer...   Ciao! ...

Av credule - 30 november 2013 22:54


...men kär!     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards