Alla inlägg den 11 september 2007

Av credule - 11 september 2007 16:05

Ett litet uppmuntrade brev som tack för ett reportage jag skrev i somras lade grunden till en bra arbetsdag...Att en av mina vikariekollegor dessutom är tilltänkt för tjänsten lyfte arbetspasset ytterligare. Han är väl värdig och jag håller alla mina tummar för honom...


I övrigt en tillvaro med snor i både näsa, bihålor och hjärna. Hjärtat har dock klarat sig och därigenom rinner ännu blod varmt för min A...

Av credule - 11 september 2007 12:56

Fick inte jobbet på MT&VT...och det känns ärligt helt okej. Hade inte förväntat mig att det skulle tillfalla mig så det kom inte som någon chock. Det enda jobbiga med beskedet är att jag nu tvingas ta tag i tillvaron och börja söka jobb aktivt. Något jag inte ser fram emot. Avskyr att sälja mig själv på det viset...men, men...får plocka fram den gamla försäljaren i mig. Samma person som höll på att svälta ihjäl när hon arbetade som telefonförsäljare...blir nog bra...


Nu hoppas jag tjänsten går till någon av mina två vikariekollegor på tidningen...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards