Alla inlägg den 13 september 2008

Av credule - 13 september 2008 20:13

Trampade i väg för att jaga steg och drabbades av ett akut godissug. Satte av i rask takt till Verkstadstorget och tillbaka. Över 10 000 steg för 1 hekto godis.

 Just nu sitter jag och smakar lök efter kvällsmaten. Hade hoppats få dela denna upplevelse med sonen, men han är med flickvännen. Oväntat. Hoppas få se han inom en snar framtid, innan jag bälgat i mig min sista alkoholfria öl.

Asså. Det är inte riktigt vettigt: Inte en droppe alkohol sedan 25 maj, inte en cigarett sedan 11 december förra året och inte en menstration sedan någon gång runt den tiden oxå...Hmm...någon som kan skönja ett mönster? Näe, tänkte väl det.


Nu kommer mamma för en kopp kaffe. Samtidigt sitter A på Max i Helsingfors och äter hamburgare. Förmodligen med en potatisgratäng till.


Okej. Hej då.

Av credule - 13 september 2008 13:24

Så...då var det kanske dags att kliva upp då. Har tillbringat dagen i sängen tillsammans med Flight of the conchords och Filip och Fredrik. Deras insats i nya lekprogrammet ger jag inte mycket för. Snacka om hybris. Så j-vla roliga är de inte längre...


Nu duscha, diska, promenera samt Tradera...Traska förbi Charlottenborgsfestivalen en sväng. Melodikrysset har man väl slappat bort tyvärr...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards