Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av credule - 5 oktober 2008 14:56

I går var det kultur för halva slanten...Dagen inleddes med Afrikansk dans. Såå härligt. Vilken urkraft och djurisk sensualism...vill dansa mer! Hoppas kunna anmäla mig till någon helgkurs inom kort. I dag har jag dock träningsvärk...men det är skönt. Efter dansen drog vi runt lite för att sedan avsluta kulturdagen med Cirkus Mixi och deras varietéföreställning. Natten avslutades med "Svart katt, vit katt" hemma i soffan. En underbar rulle!


I dag har vi varit och tittat på hus i Skänninge. Rart men sönderenoverat. Blir sugen på att nappa och vi har bestämt oss för att gå ett steg till...men det var många intresserade där så huset blir förmodligen inte vårt...det är inte hela världen heller...varje hustitt leder mig ett steg närmre förlikningen med att bli sambo igen...Vill ju leva med A - alltid känns det som i min Starlet-dimma...


Nu jobba...med apont i halsen...*suck*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards